en iyi logo tasarımları
Logo nedir? Lügat mazmunı olarak soy içinlığı dilimizde amblem olan, bir hizmetin, faaliyetin, organizasyonun yapkaloriı, mazmunını, karakterini sembolize eden şekillerdir. Bir logo tasarımı anlamsal olarak hizmetletmenin veya organizasyonun direk olarak yaptığı hizmeti sembolize edebileceği üzere, markanın kendi mazmunı ile bile sembolleştirilebilir, ayrıca temelı çhileışmalarda kavramlar soyutlaştırılarak farklı kucakerik ve anlamlara malik olabilir.
Sorusu sorulduğunda söz mazmunının haricinde, birkötü logo ve amblem çeşidi vardır. Logo tasarım esnasında tasarımı meydana getirecek olan nüfus veya kuruma neyin ve kesinlikle aktarıldığı nispeten önemlidir. Başka taraftan logo tasarım çhileışmasını meydana getirecek nüfus veya kurumun sizi kesinlikle anladığı ve logo çhileışmanızı kesinlikle bileğerlendirdiği sonucunda ortaya çıkacak olan çhileışma sizin, hizmetletmenizin ve bundan ahir çhileışmalarınızın temelini atacak olan “logo tasarım çhileışması” olacaktır.
Logo yalnızca şekil ve sembol bileğil, yazı karakterinin kendisi, yazı karakterinin bileğhizmettirilmiş ve düzenlenmiş hali veya marka kucakin yeni yazı karakteri oluşturulmasıyla da tasarlanabilir. Bu tip çhileışmalara logo bileğil, logotype denilir. Logotype çabucak çok iş kayranı ile faaliyette kâin şirketler kucakin elan çok yeğleme edilebilir. Tek bir sektörde etkinlik gösteren hizmetletmelerin genellikle logoları dalü söz gelişi fiyat. Fakat çabucak bir tomar dal ile uğraşılıyorsa tüm sektörleri logoda temsil etmek imkansızdır.
Logo ne hizmete yarar?
İşletmeler kucakin logo veya logotype eğer olmazsa olmazlardandır. Her kesinlikle markası sıfır bir pres eğer olmazsa logo veya logotype’sız bir markada düşünülemez. Bu makaleyi okuduğunuz bugün aklınızdan Koç, Vestel, İş Bankası markalarını geçirin. Aklınıza logoları ile müşterek gelmemiş olması imkansızdır. Beko markasını geçirin, olur aklınıza Beko’nun güncellenen yeni logosu geldi. Müzelik halini düşünmeye çhileışın. Markaların logoları olmadan cidden marka olmaları neredeyse imkansızdır.
Bu sebeple hizmetletmenize kurumsal bir tasar hazırlayarak yolunuza oturaklı adımlarla devam edebilmek yerine “logo tasarım” çhileışması ile serlayın.
Logo ideogram, sembol, amblem, ikon üzere bir grafik öğesiye bütünleşik olan logo yazkaloriı (logotype) dışa vurum fiyat. Ticari markaların, kurumların ve ayrıca bazı kişilerin bir zahirte tanılamanmasını sağlayıcı hizmetaretlerdir. Tipik bir logo firmaların üstelik edilmesini, diğerlerinden ayrılmasını sağlayıcı renk, font, şekil ve görsellerdir.
Yalın, basitçe anlaşılır, çizgiırlanması basitçe, olabilir olduğunca az sayıda renkten oluşesrarıdır. Her çdenktaş baskı ve kesit tekniği ile sorunsuz kullanılabilir olmalı, çok bayağı ölçülerde tafsilatlar kaybolmamalı, çok majör ölçülerde dağınık görünmemelidir. Her türlü ölçübile ve yüzeyde okunabilir olmalıdır.
Özgün olmalıdır. Sair şirket evet da ürünlere ilgili logolar ile karışıklığa saik vermemeli, ayrıca çağrıştırmamalıdır. Kopyalanan evet da esinlenen logolar o ürün evet da firmaya majör zarar verir.
Logo düşüncemcıyı bileğil ürün evet da firmayı yansıtmalıdır. IBM logosunun düşüncemcısı Paul Rand’e bakarak logoyu üreten düşüncemcıdır ancak oluşturan firmanın kendisidir. İlgili organizasyonun evet da ürünün özelliklerini yansıtmalıdır. Seçilen evet da tasarlanan font şirketin derunğine elverişli olmalıdır. Hassaten kurumun kendisini kesinlikle tanılamamladığı ve kurumu yansıtan kavramların neler olduğunu bilmek logonun tasarım aşamasında önemli unsurlardır.
Logo sadeliğinin yüzınöbet lazım rengi lazım şekli itibariyle farklı koşullarda görüldüğü bugün birlikte sıkıntısızılda lakırtııcı olmalıdır.
Farklı bir ülkeye ilgili ürün evet da şirket kucakin logo tasarlanacağı bugün o ülkenin renklere yüklediği anlamlar ve kültürleri üzerine bilgi sahibi olunmalıdır. Özellikle bir simge kullanılacağı bugün simgenin taşıyacağı mazmun hizmetında bu bilgi çok önemlidir.